מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 5) הפעלת/עצירת אנימציות - מקש קיצור 6 שנה לנגודיות גבוהה (מקש קיצור 7)

הירשמי לניוזלטר שלנו

הירשמי לניוזלטר שלנו

שירות לקוחות

שאלות תשובות

איך ניתן ליצור איתכם קשר?

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו שפעיל בימים א-ה, בין שעות 16:00 – 09:00 דרך הצ'ט שבתחתית העמוד הראשי באתר או בטלפון 03-9618040.  לאחר שעות הפעילות ניתן לפנות אלינו במייל בכתובת office@golbary.co.il  ואנו נענה לפנייתך בהקדם האפשרי.

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

התהליך קל ופשוט! אם זו פעם ראשונה שאת קונה באתר, באפשרותך להירשם בתהליך קצר שיאפשר לך לרכוש בקלות, פשוט לחצי על כפתור התחברי (מופיע מצד ימין למעלה בדף הבית הראשי) . לאחר מכן יש ללחוץ על הרשמה לאתר כדי ליצור חשבון חדש.

במידה ואינך מעוניינת לפתוח חשבון תוכלי לבצע הזמנה כאורחת, ללא הרשמה.

גלשי באתר, היכנסי לפריטים שאהבת, בחרי מידה והוסיפי לסל הקניות. יש ללחוץ על סל הקניות שמופיע בצד שמאל למעלה וללחוץ על מעבר לתשלום. בחרי את שיטת המשלוח ואמצעי התשלום וזהו - הפריט כבר בדרך אליך! פרטי ההזמנה והמשלוח יישלחו אליך במייל.

מדוע כדאי להירשם לאתר על מנת לקנות?

הרשמה לאתר תאפשר לך ליהנות ממבצעים מיוחדים, עדכונים, מעקב אחר הזמנה והצגת היסטוריית ההזמנות שלך.

במידה ונרשמת בעבר כל מה שאת צריכה לעשות הוא להקליד כתובת מייל וסיסמא ו-את מחוברת!

מה עושים אם שוכחים סיסמא?

במידה והסיסמא נשכחה לחצי על התחברות בדף הבית ואז על ״שכחתי סיסמא״, הזיני  את המייל שלך ולאחר דקות בדדות קישור לאיפוס סיסמא יישלח אליך למייל.

ברגע שתזיני את הסיסמא חדשה, תתאפשר כניסה מחודשת לחשבון.

מה לעשות אם לא הצלחתי לבצע רכישה?

במידה וישנה שאלה או בעיה נשמח לעזור. ניתן לפנות אלינו לתמיכה בין השעות 09:00-16:00 בצ'ט המופיע בתחתית העמוד הראשי, בטלפון 03-9618040 שלוחה 2 או במייל  office@golbary.co.il.

מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?

שירות הלקוחות פעיל בימי ראשון עד חמישי, בין השעות 09:00 – 16:00, בצ'ט שבתחתית העמוד הראשי באתר, מצד ימין או בטלפון 03-9618040.
לאחר שעות הפעילות ניתן לפנות אלינו במייל בכתובת office@golbary.co.il  ואנו נענה לפנייתך תוך יום עסקים.

מתי תגיע החבילה שהזמנתי?

מרגע איסוף המשלוח, חברת המשלוחים  תגיע אליך עד 3 ימי עסקים. עוד פרטים בנושא משלוחים כאן

אם הזמנתי דרך האתר והמידה לא מתאימה לי, אוכל להחליף?

בוודאי. תוכלי להחליף מידה בסניפי הרשת שלנו (פרט למוצרי ONLINE ONLY) פרטים מלאים  כאן 

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים.  אנו לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלך.  בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות. 

התחברות