מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 5) הפעלת/עצירת אנימציות - מקש קיצור 6 שנה לנגודיות גבוהה (מקש קיצור 7)

 הירשמי לניוזלטר שלנו |  משלוח חינם בקנייה ב-99  

 הירשמי לניוזלטר שלנו |  משלוח חינם בקנייה ב-99 ₪ 

משלוחים

סוג משלוח זמני הגעה עלות
משלוח עד הבית עד 2 ימי עסקים 15 ש״ח
משלוח עד הבית בקנייה ב 99 ש״ח ומעלה  עד 2 ימי עסקים חינם


 

החלפת מוצרים שנקנו באתר ניתן לבצע רק בסניפי הרשת. לא ניתן להחזיר באמצעות הדואר או שליח ובכפוף לתקנון.

שירות השליחויות שלנו  פעיל בכל חלקי הארץ בימי עסקים בלבד.  


אפשרויות משלוח ועלויות בקנייה באתר:

 משלוח חינם עד הבית בקנייה ב- 99 ₪ ומעלה - לכל אזורי הארץ. משלוח עד 2 ימי עסקים. בסכום מתחת ל-99 ₪ עלות משלוח 15 ₪.

שימי לב: חלוקת החבילות הינה בין השעות 9:00-21:00, מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנך נמצאות בשעות אלו, לדוגמה מקום העבודה.

זמני משלוח:

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליך באמצעות חברת שילוח עד 2 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר. *שימי לב: על מנת לייעל את המשלוח אליך, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנך נמצאות רוב שעות היום - בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתך.

מעקב אחר הזמנה:

במידה ונרשת לאתר עם שם משתמש וסיסמא, לאחר ביצוע הקנייה תוכלי לעקוב אחר סטטוס הזמנתך בכל רגע באמצעות כניסה ל"אזור שלי"  שנמצא בצד הימני העליון של המסך. לאחר מכן לחצי על "ההזמנות שלי". במידה והזמנתך תקינה יישלח אליך דוא"ל ובו אישור על ההזמנה ומספר שילוח תוך מספר דקות מסיום ביצוע העסקה.
סטטוס הושלם=טופל. הזמנתך נארזה ומועברת לחברת השליחויות, היא תתאם מולך משלוח באמצעות SMS. במידה וכבר קיבלת מהם SMS  להמשך מעקב ובירור יש ללחוץ על הקישור: https://crm.tapuzdelivery.co.il/Baldar/deliverystatus.aspx

אזורי שילוח:

ניתן לבצע הזמנה באתר לכל אזורי הארץ. 

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:

תוכלי לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון או בתיבת הצ'ט אשר מופיעה בתחתית האתר בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות - ימים א'-ה'  בין השעות 08:30-16:30

התחברות