משלוחים והחזרות

להלן מידע על המשלוחים להזמנות באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של גולברי ישמח לסייע לך באמצעות הדוא"ל :office@golbary.co.il או במספר טלפון : 03-9618040 שלוחה 2 או דרך עמוד צור קשר בסרגל הכלים באתר.

אפשרויות המשלוח והעלויות בקנייה באתר:

קיימות שתי אפשריויות למשלוח הזמנתך:

  1. איסוף עצמי מהחנות - חינם - מכל חנות גולברי שתבחרי בעת ביצוע ההזמנה (למעט חנויות עודפים אליהן לא ניתן לבצע משלוח).
  2. משלוח עד הבית / העבודה - 15 ש"ח - לכל כתובת בישראל לבחירתך, משלוח עם שליח עד הבית או למקום העבודה שלך.  בקנייה ב 299 ומעלה - משלוח חינם - עם שליח עד הבית או למקום העבודה.

שימי לב: חלוקת החבילות הינה בין השעות 9:00-20:00, מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנך נמצאות בשעות אלו, לדוגמה מקום העבודה.

זמני משלוח:

  1. במשלוח עד הבית - לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליך בתוך 3-5 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות חברת שילוח. לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג. *שימי לב: על מנת לייעל את המשלוח אליך, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנך נמצאות רוב שות היום - בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתך.
  2. איסוף עצמי מהחנות - ניתן לאסוף את החבילה מחנות גולברי שבחרת בעת ביצוע ההזמנה, בתוך 3-5 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר. עם הגעת המשלוח עבורך אל החנות, ייצור אתך נציג גולברי קשר טלפוני, ואת ההזמנה תוכלי לאסוף במהלך שעות פעילות החנות . החבילה תימסר רק עם הצגת תעודת זהות וכן כרטיס האשראי איתו בוצעה ההזמנה. המשלוח יישמר עבורך בחנות למשך 10 ימים.

מעקב אחר הזמנה:

לאחר ביצוע הקנייה תוכלי לעקוב אחר סטטוס הזמנתך בכל רגע באמצעות כניסה ל"חשבון שלי"ולאחר מכן לחצי על "ההזמנות שלי". במידה והזמנתך תקינה יישלח אליך דוא"ל ובו אישור על ההזמנה ומספר שילוח בתוך 48 שעות מסיום ביצוע עסקת הקנייה באתר.

אזורי שילוח:

ניתן לבצע הזמנה באתר גולברי לכל אזורי הארץ, במקרה שבו כתובתכן אינה נמצאת באזורי השירות של חברת השילוח, אנחנו נשלח את הזמנתכן באמצעות דואר ישראל וכל זאת בכפוף ללוחות הזמנים של חברת דואר ישראל. לא ניתן לשלוח פריטים מחוץ לשטחי ישראל.

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:

תוכלי לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות - ימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:00 בטלפון 03-9618040שלוחה 2 .

 

החזרות:

להלן מידע על החזרות והחלפות פריטים שנקנו באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של גולברי ישמח לסייע לך באמצעות דוא"ל office@golbary.co.il: או בטלפון 03-9618040. שלוחה 2.

ביטול הזמנה באתר:

ניתן לבטל את העסקה שביצעת באתר בתוך שעה מרגע ההזמנה, בשעות הפעילות של שירות הלקוחות - ימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:00, בטלפון 03-9618040. שלוחה 2 .

החזרה או החלפת פריטים שנקנו באתר:

תוכלי לקבל זיכוי כספי או להחליף כל פריט שרכשת באתר בתוך 14 יום מהיום שהגיעו לידיך ותוך 7 ימים בסוף עונה.  הגיעי לכל אחת מחנויות גולברי לבחירתך עם הפריט והחשבונית המקורית, ותוכלי לקבל זיכוי, מוצר חלופי או החזר כספי - לבחירתך.

במידה והתחרטת על הקנייה על אף שהפריטים שקנית הגיעו באופן תקין, הנך זכאית לזיכוי מלא על הקנייה בתוך 14 יום מרגע קבלתם, ן-7 ימים בסוף עונה למעט דמי המשלוח.

תנאי החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר:

בכדי שתוכלי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר עליך להשיב את המוצר לגולברי בצירוף חשבונית מקורית, ובנוסף:

  • פריטי לבוש צריכים לשאת את התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש.
  • על תכשיטים ובישום להישאר באריזתם המקורית שלא נפתחה.
  • הלבשה תחתונה אינה ניתנת להחזרה או החלפה, על פי החוק.
  • לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.

קבלת זיכוי על החזרת פריט:

תוכלי לקבל זיכוי של גולברי או החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה , והזיכוי על פריט שנקנה באתר יתבצע בתוך 14 ימי עסקים או 7 ימי עסקים בסוף עונה מרגע החזרתו. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

ביטול עסקה על ידי גולברי:

הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ו\או פרטיך המלאים לא נקלטו במערכת.

בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמך שירות הלקוחות קשר. לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של גולברי בדוא"ל office@golbary.co.il או בטלפון 03-9618040 שלוחה 2.