מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

שאלות ותשובות

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים.  אנו לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלך.  


איך ניתן ליצור איתנו קשר?

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בשעות הפעילות בימים א-ה,  בין השעות 08:30-16:30 ב- WhatsApp שמספרו 052-5896658,  או דרך הצ'ט שבתחתית העמוד הראשי. לאחר שעות הפעילות ניתן לפנות אלינו במייל בכתובת office@golbary.co.il  ואנו נענה לפנייתך תוך יום עסקים.


כיצד מבצעים הזמנה באתר?

הרשמה: התהליך קל ופשוט! אם זו פעם ראשונה שאת קונה באתר, באפשרותך להירשם בתהליך קצר שיאפשר לך לרכוש בקלות: פשוט לחצי על אייקון  ההתחברות שמופיע מצד ימין למעלה בדף הבית הראשי . לאחר מכן יש להזין טלפון נייד בלבד בכדי ליצור חשבון חדש.

במידה ואינך מעוניינת לפתוח חשבון תוכלי לבצע הזמנה כאורחת, ללא הרשמה.

הזמנה: גלשי באתר, היכנסי לפריטים שאהבת, בחרי צבע ומידה והוסיפי לסל הקניות באמצעות כפתור קני עכשיו. לצפייה בסל הקניות יש ללחוץ על אייקון סל הקניות מצד ימין למעלה בדף הבית הראשי.


עליך  ללחוץ על מעבר לתשלום , לבחור את שיטת המשלוח ואמצעי התשלום וזהו - הפריט כבר בדרך אליך! פרטי ההזמנה והמשלוח יישלחו אליך במייל.


מדוע כדאי להירשם לאתר על מנת לקנות?

הרשמה לאתר תאפשר לך ליהנות ממבצעים מיוחדים, עדכונים, מעקב אחר הזמנה והצגת היסטוריית ההזמנות שלך.


מה לעשות אם לא הצלחתי לבצע רכישה?

במידה וישנה שאלה, בעיה או סתם התלבטות נשמח לעזור. ניתן לפנות אלינו לתמיכה בימים א-ה בין השעות 08:30-16:30
ב- WhatsApp שמספרו 052-5896658 בצ'ט המופיע בתחתית העמוד הראשי או במייל  office@golbary.co.il.


מתי החבילה שהזמנתי תגיע?

זמן אספקת משלוח: עד 5 ימי עסקים. שישי ושבת אינם נחשבים ימי עסקים.

שירות השליחויות שלנו פעיל בכל חלקי הארץ בימי עסקים בלבד.

עוד פרטים בנושא משלוחים כאן 


אם הזמנתי דרך האתר והמידה לא מתאימה לי, אוכל להחליף?

בוודאי. פריטי GOLBARY שנקנו באתר - ניתן לבצע החלפה בכל אחד מסניפי הרשת שלנו פרט לפריטי OUTLET שניתן להחליף אך ורק בחניות עודפים בהתאם למלאי הקיים בסניפים.
פריטים של מותגי חוץ יש לבדוק נוהל החלפות כאן 
לא ניתן לשלוח חבילה חזרה לאתר בדואר או עם שליח. לפרטים מלאים לחצי  כאן 
בכל התלבטות, ממליצים לך להיעזר בטבלת המידות שלנו לחצי כאן